12.04.2012

My Heart... (will go on...)

Ah jak bardzo spodobał mi się temat Wyzwania #29 - Zrób coś dla siebie w Skrapkach-wyzwaniowo.
Jakoś zawsze brakuje czasu na zrobienie czegoś właśnie dla siebie, a poza tym to tak bardzo cieszy obdarowywanie innych :) No i oczywiście nie mogłam przegapić takiej okazji i zmobilizowałam się do obdarowania samej siebie :-)
Jako że tydzień temu dowiedziałam się, że moje serducho jest chore, dość poważnie :-( pomyślałam, że należy Mu się w tym stanie szczególna troska i opieka chociażby w postaci szczególnego miejsca na kolejne wyniki badań i kolejne "wyroki". Więc zamiast zimnej szarej teczki na dokumentację leczenia, ubarwię te mroczne okoliczności kolorami i kroplą mojej pasji.
Dużo tu krwisto czerwonego koloru - ale wiadomo - tematycznie... Poza tym kolorowo i ciepło, jak to na sercu :-)